میانگین ارزش معاملات خرد سهام در هفته گذشته در کانال 4 هزار میلیارد تومان ماندگار بود.
بهبود ارزش معاملات بورس درهفته سوم دی ماه 1402
به گزارش پايگاه خبری عصر هشت، بازار سهام در هفته گذشته با رشد نسبی ارزش معاملات خرد سهام مواجه بود و میانگین ارزش معاملات خرد 3.5 درصد افزایش یافت.

در اولین روز معاملات هفته گذشته ارزش معاملات خرد سهام به رقم 4 هزار و 659 میلیارد تومان افزایش یافت اما روز یکشنبه به رقم 4 هزار و 265 میلیارد تومان تنزل کرد.

روز دوشنبه نیز ارزش معاملات خرد به 4 هزار و 563 میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات در روز سه‌شنبه به 4 هزار و 880 میلیارد تومان افزایش یافت.

روز چهارشنبه ارزش معاملات خرد 20 درصد رشد کرد و به 5 هزار و 873میلیارد تومان رسید. 
میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر 4 هزار و 848 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 4 هزار و 683 میلیاردی هفته پیشین، رشد 3.5 درصدی داشته است.

رکوردداران ارزش و حجم معاملات

در اولین روز هفته، نماد خودرو بیشترین ارزش معاملات و شگستر بیشترین حجم معاملات را داشت. روز یکشنبه خودرو در صدر جدول ارزش معاملات بود و حجم معامله بازار بود.

روز دوشنبه نماد معاملاتی وپاسار در صدر بود. پس از وپاسار، نمادهای بپاس، کرومیت، ثنوسا و نخریس بیشترین ارزش معاملات و شگستر، شستا، وپارس، خودرو و کرمان بیشترین حجم معاملات را داشتند.

روز سه‌شنبه نیز نمادهای ثفارس، نخریس، کرومیت، ثپردیس و وساخت بیشترین ارزش و نمادهای کرمان، وساخت، شستا، وبصادر و داتام بیشترین حجم معاملات را داشتند. 

در آخرین روز معاملاتی هفته، نمادهای شپدیس بیشترین ارزش معاملات بازار را داشت. در جدول ارزش معاملات پس از شپدیس، نمادهای نخریس، وبملت، خودرو و ثفارس قرار داشتند. در جدول بیشترین حجم معاملات نیز، نمادهای وبملت، خودرو، شگستر، شستا و وساخت درصدر بودند.
https://asr8.ir/vdce.f8ebjh8fn9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین