مجمع عمومی شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز بمنظور تایید صورتهای مالی سال 1401 این شرکت تشکیل شد.
مجمع عمومی شرکت ابنیه و ساختمان پدیده: پر تنش اما جدی
به گزارش پايگاه خبری عصر هشت، در این جلسه که صبح امروز در شهر شاندیز با حضور بیش از 250 نفر از سهامداران این شرکت برگزار شد، صورتهای مالی این شرکت زیانده بررسی و ایرادات بازرس قانونی مطرح گردید.

سعید ورودی سخنگوی شرکت پدیده در این جلسه علت زیانده بودن این شرکت را وجود پروژه های تکمیل نشده خواند و گفت: تا زمانی که پروژه های پدیده در شاندیز به  بهره برداری نرسد با این مشکل مواجهیم و تنها راه نجات ازین زیان تکمیل پروژه های تکمیل نشده اما فروخته شده شرکت است.

سهامداران شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز که کمتر از 3 ماهست نمادش در بازار توافقی فرابورس بازگشایی و قابل معامله است، در مجمع عمومی به عدم حمایت از سهم و همچنین کندی روند تکمیل پروژه در شاندیز اعتراض کردند.

ورودی در پاسخ به عدم حمایت از سهم در بازار گفت: واقعیت اینست که گشان به عنوان سهامدار عمده ابنیه پولی برای حمایت از آن ندارد. اما برای فراهم کردن سرمایه مورد نیاز، حاضریم 5 درصد از سهام ابنیه را بصورت بلوکی واگذار کنیم.

وی همچنین درباره روند ساخت و ساز در پروژه شاندیز گفت: از اوایل آبان که محسن پهلوان مقدم بنا به درخواست سهامداران و با حمایت مقام ارشد قضایی در پروژه شاندیز حاضر شد اقدامات خوبی برای بازسازی پروژه آغاز شده است ولی متاسفانه هر اقدامی که هیات مدیره بخواهد انجام دهد از سوی گروهی سهامداران مورد هجمه شدید قرار می گیرد.

وی به جنجالهای اخیر درباره واگذاری فودکورت اشاره کرد و گفت: ما قصد داشتیم با واگذاری فودکورت به شرکت افسانه سازان، سرمایه لازم برای تکمیل بخشی دیگر از پروژه را فراهم کنیم که با اعتراضات در فضای مجازی روبرو شدیم.

رییس هیات مدیره شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز وقتی با اعتراض سهامداران حاضر در جلسه مجمع در خصوص عدم انعقاد قرارداد فودکورت مواجه شد گفت: با انگیزه ای که امروز از شما دریافت کردیم انعقاد این قرارداد را با سرعت بیشتری پیگیری خواهیم کرد.

در این جلسه بعد از بحثهای مختلف صورتهای مالی 1401 شرکت ابنیه به رای اکثریت سهامداران رسید.

بحث انتخاب روزنامه رسمی شرکت از دیگر دستورکارهای این جلسه بود که با نظر و رای سهامداران روزنامه خراسان کنار گذاشته شد و روزنامه قدس به عنوان روزنامه کثیرالانتشار محلی انتخاب گردید.

در حاشیه این مجمع عمومی سهامداران به یکی از اعضای هیات مدیره این شرکت در خصوص مخالفت با طرحهای اجرایی محسن پهلوان اعتراض داشتند که از سوی وی با جملاتی همچون شما عددی نیستید و شما تنها 200 نفر از سهامداران هستید، مواجه گردید.

این  موضوع باعث افزایش اعتراضات سهامداران گردید که منجر به حمایت مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت ابنیه ازین عضو شد.

مهرداد رییس زاده مدیرعامل شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز در سخنانی گفت: آقای جواهری اگر حرفی می زند از روی دلسوزی است ولی بیانش ایراد دارد. 

وی در عین حال خطاب به این عضو هیات مدیره گفت: به عنوان مدیرعامل از اعضای هیات مدیره می خواهم درباره موارد کاری در فضای مجازی بحث نکنند.

جواهری همچنین در بخشی از جلسه از رابطه 30 ساله خود با خانواده محسن پهلوان سخن گفت که مورد اعتراض یکی از اعضای این خانواده قرار گرفت که در سخنانی گفت: ملاک حال افراد است.
 
https://asr8.ir/vdcb.gbaurhbz9iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین