معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران بیان کرد: امروز ۴۰ تا ۴۵ درصد مرغ گرم توزیع و این مرغ با قیمت ۷۶ هزار تومان در مراکز عمده عرضه شده است.
قیمت جدید مرغ اعلام شد
به گزارش پايگاه خبری عصر هشت معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: هیچ کمبودی درمرغ استان تهران نداریم و روزانه بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار تن مرغ منجمد توزیع می‌کنیم. ۱۴۰۰ تا ۱۵۰۰ تن میزان مصرف مرغ در تهران است که توزیع آن در مراکز عمده مرغ و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و رستوران‌ها صورت می‌گیرد.

به گفته وی طی یک ماه گذشته در استان تهران نوسانات و مشکلاتی در توزیع مرغ ایجاد شد که نتیجه آن کاهش تولید بود چراکه ۱۵ درصد از تولید مرغ گرم در داخل استان تهران و ۸۵ درصد وابسته به استان‌های معین از جمله گلستان و گیلان است.

ترکیان بیان کرد: سازمان جهاد کشاورزی برای جلوگیری از کاهش مرغ اقدام به توزیع مرغ منجمد از طریق سامانه هوشمند و کد یکتا به مراکز عمده کرده و روزانه تا ۴۰۰ هزار تن مرغ در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مراکز عمده مصرف شهرداری توزیع کرده است.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: فعلا کمبودی در مرغ نداریم و قیمت مصوب در مراکز تولید ۷۳هزار تومان و در مراکز توزیع ۷۸ هزار تومان عرضه می‌شود.

وی اظهار کرد: امروز ۴۰ تا ۴۵ درصد مرغ گرم توزیع و این مرغ با قیمت ۷۶ هزار تومان در مراکز عمده عرضه شده است.
او تاکید کرد: ممکن است برخی از فروشگاه‌ها براساس سایز بندی و مرغ را با قیمت بالاتر تهیه کرده باشند که همین موضوع باعث افزایش قیمت شده است.

ترکیان اظهار کرد: ۵۰۰ هزار تن مرغ منجمد توزیع کرده‌ایم و سعی کرده‌ایم به تمام شهرستان‌ها مرغ ارسال کنیم تا برای همه مردم دسترسی فراهم شود.
 
https://asr8.ir/vdcd.n0o2yt09sa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین