ارزش اینستاگرام در سال ۲۰۲۴ بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود، این شرکت چطور به همچین جایگاهی رسید؟
اینستاگرام در سال ۲۰۲۴ چقدر ارزش دارد؟
به گزارش پايگاه خبری عصر هشت اینستاگرام در سال ۲۰۲۰ توانست به یک مرکز بازاریابی و تبلیغات دیجیتال تبدیل شود و درآمد خود را به ۲۴ میلیارد دلار برساند در صورتی که در سال ۲۰۱۹ درآمد اینستاگرام ۱۷.۷ میلیارد دلار بود. این پلتفرم محبوب ثابت کرده که مهمترین پلتفرم برای بازاریابی رسانه‌های اجتماعی است. حالا سوال اینجاست که ارزش خالص اینستاگرام در سال ۲۰۲۴ چقدر میشود؟

اینستاگرام چقدر مخاطب دارد؟

یک نظرسنجی نشان داد که ۶۹ درصد از بازاریابان در ایالات متحده بیشتر بودجه خود را صرف بازاریابی اینفلوئنسر در پلتفرم اینستاگرام در سال ۲۰۲۰ می‌کنند. بر اساس این تحقیقات، ۷۲ درصد از نوجوانان کاربران اینستاگرام هستند که حدود ۷۰ درصد یا بیشتر فکر می‌کنند اینستاگرام بهترین راه برای دسترسی برند‌های مختلف به آنهاست. حدود ۸۹ درصد از کاربران اینستاگرام را غیر آمریکایی‌ها تشکیل می‌دهند. جالب اینجاست که حدود ۷۰ درصد از مردم برای اطلاع از محصولات و خدمات جدید اینستاگرام را چک می‌کنند. اینستاگرام طی سه ماهه مشابه سال گذشته رشد ۲۰۹ درصدی را نشان داده است، جایی که فیس بوک ۱۷ درصد رشد منفی داشته است.

اینستاگرام در سال ۲۰۲۴ چقدر ارزش دارد؟

اینستاگرام پس از ۲ سال راه اندازی توسط فیس بوک خریداری شد. فیس بوک در سال ۲۰۱۲ این پلتفرم اشتراک گذاری عکس را به قیمت ۱ میلیارد دلار خریداری کرد که در آن زمان خریدی گران قیمت محسوب می‌شد. تخمین زده می‌شود اینستاگرام در سال ۲۰۲۳ بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار ارزش داشته باشد.

آمار و ارقام اینستاگرام

ارزش اینستاگرام ۱۰۰ برابر آن چیزی است که فیس بوک برای آن پرداخت کرده است. فیسبوک در سال ۲۰۱۲ یک میلیارد دلار برای اینستاگرام پرداخت کرد و این شبکه اجتماعی خیلی زود تمام هزینه‌های خود را پوشش داد و به سوددهی رسید.

نظرسنجی انجام شده توسط بلومبرگ در سال ۲۰۱۸ نشان داد که اگر اینستاگرام یک تجارت مستقل بود، یک شرکت ۱۰۰ میلیارد دلاری بود.

بیش از نیمی از درآمد تبلیغات فیس بوک از اینستاگرام است.
۱.۴۴ میلیارد کاربر فعال ماهانه در اینستاگرام هستند.

۳۲ درصد از کاربران اینستاگرام بین ۲۵ تا ۳۴ سال سن دارند. پس از آن افراد در گروه سنی ۱۸ تا ۲۴ سال قرار دارند که ۳۱ درصد از مشترکان را پوشش می‌دهند.
۷۸ درصد از بازاریابان فکر می‌کنند که پست‌های اینستاگرام تاثیر بیشتری بر بازاریابی دارند.
بیش از ۵۰ درصد کاربران اینستاگرام زن هستند.

اینستاگرام ۱۷.۴ میلیارد دلار درآمد تبلیغاتی در ایالات متحده داشت.
۸۹ درصد از بازاریابان از اینفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام استفاده می‌کنند.
حدود ۸۱ درصد از فالوور‌های اینستاگرام از این پلتفرم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات، برند‌ها و خدمات مختلف استفاده می‌کنند.

نرخ تعامل اینستاگرام ۱۷ برابر بیشتر از پست‌های فیس بوک است
رشد اینستاگرام در طول سال ۲۰۲۱ با نرخ ۵۲ درصد پیش بینی می‌شود و تا سال ۲۰۲۳ می‌تواند از ۶۰ درصد فراتر رود.
https://asr8.ir/vdcb.zbaurhb0fiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین