درآمد شرکت خدمات انفورماتیک از اول سال مالی تا پایان دوره مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ به بیش از ۲۷۰۰ میلیارد تومان رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل تقریباً ۲۸ درصد رشد داشته است.
رشد 28 درصدی درآمد شرکت خدمات انفورماتیک
به گزارش پايگاه خبری عصر هشت، شرکت خدمات انفورماتیک در راستای سیاست‌های بانک مرکزی به‌منظور ایجاد و راه‌اندازی سیستم جامع اتوماسیون بانکی کشور در آذرماه سال ۱۳۷۲ به‌عنوان بازوی اجرایی این بانک تأسیس شد.

آخرین صورت مالی منتشرشده از این شرکت در کدال نشان می‌دهد که درآمد آن در مهرماه ۱۴۰۲ معادل ۴۱۲.۷ میلیارد تومان بوده که نسبت به مدت مشابه در سال قبل تقریباً ۱۰۱ میلیارد تومان (۳۲ درصد) رشد کرده است.

همچنین، درآمد خدمات انفورماتیک از اول سال مالی تا پایان دوره مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ معادل ۲۷۲۶ میلیارد تومان بوده که در مقایسه با دوره مشابه در سال ۱۴۰۱ تقریباً ۲۸ درصد رشد داشته است.
مجموع درآمد شرکت خدمات انفورماتیک از اول سال مالی تا پایان دوره مالی منتهی به ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ معادل ۲۱۳۰ میلیارد تومان بوده است.

عمده منبع درآمدی این شرکت از محل تراکنش سامانه‌ها و سایر خدمات است؛ این‌گونه که در یک‌ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ معادل ۴۱۲.۷ میلیارد تومان و از اول سال مالی تا پایان دوره مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ به میزان ۲۷۲۶ میلیارد تومان بوده است.

بررسی درآمدهای شرکت خدمات انفورماتیک نشان می‌دهد که درآمد این شرکت در چند دوره در سال ۱۴۰۲ از محل فروش تجهیزات الکترونیکی و مخابراتی صفر بوده و درآمدی از این محل نداشته است.

این در حالی است که درآمد این شرکت از محل فروش تجهیزات الکترونیکی و مخابراتی از اول سال مالی تا پایان دوره مالی منتهی به ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ معادل ۲۵۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بوده است.

 
https://asr8.ir/vdcc.sq0a2bqpsla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین