درآمد گروه مپنا در شهریورماه سال جاری، در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته رشدی ۳۲۷ درصدی داشته است.
رشد ۳۲۷ درصدی درآمد «مپنا»
به گزارش پايگاه خبری عصر هشت، گروه مپنا با سرمایه ثبت شده ۶ هزار میلیاردتومانی و ارزش بازار ۶۹ هزار میلیاردتومانی، در آخرین گزارش عملکرد ماهانه خود از تحقق درآمد یک هزار و ۴۵۰ میلیاردتومانی خود خبر داد.

گفتنی است این میزان به نسبت مردادماه گذشته با رشدی ۸۳ درصدی همراه بوده است و درآمد تجمیعی این شرکت نیز رشدی ۸۸ درصدی را در دوره یک‌ماهه منتهی به شهریورماه سال جاری محقق ساخته است.

گروه مپنا در جاده رشد
 
علاوه بر رشد ۸۳ درصدی درآمد شناسایی شده گروه مپنا در شهریورماه سال جاری به نسبت مردادماه، این میزان در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته رشدی ۳۲۷ درصدی داشته است. با بررسی نمودار درآمدی این شرکت، به روند متداوم صعودی "رمپنا" پی خواهیم برد.

گروه مپنا در جاده رشد

 درآمد محقق شده گروه مپنا از فروش یا ارائه خدمات آن در طرح‌های گوناگونی همچون طرح‌های سیکل ترکیبی، طرح‌های نفت گاز، طرح‌های حمل‌ونقل ریلی، فروش تجهیزات و کالا و خدمات برق، طرح‌های گازی و سایرپروژه‌ها را شامل می‌شود.

گفتنی است، فروش تجهیزات، کالا و خدمات و برق بیشترین سودآوری را برای این شرکت به همراه داشته است. این میزان به مبلغ ۶۵۴ میلیارد تومان، ۴۵ درصد از کیک درآمدی "رمپنا" را شامل می‌شود. در مقام دوم، طرح‌های گازی این شرکت ۳۶ درصد از این حجم را به خود اختصاص داده و درآمدی ۱۲ میلیاردتومانی را برای این شرکت محقق ساخته است.

گروه مپنا در جاده رشد
 
https://asr8.ir/vdcj.8exfuqethsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین