ایران خودرو در شهریورماه 1402 از راه فروش محصولات خود به درآمد ۳۲ هزار و ۵۶۳ میلیاردتومانی دست پیدا کرد.
درآمد بیش از 32 هزار میلیاردی ایران‌خودرو از فروش محصولات
به گزارش پايگاه خبری عصر هشت، شرکت ایران‌خودرو با سرمایه ثبت شده ۳۰ هزار و ۱۶۵ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۸۵ هزار و ۲۱۷ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال جاری نشان داد که مجددا توانسته است به رکورد قبلی خود نزدیک شود.

جهش ۲۵۶ درصدی

میزان درآمدی که شرکت ایران‌خودرو در ششمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت خودروساز از فروش محصولات خود به درآمد ۳۲ هزار و ۵۶۳ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با افزایش ۲۵۶ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۸۳ درصدی همراه بود، همچنین "خودرو" میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۶ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۴۶ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.

جهش ۲۵۶ درصدی

بر اساس گزارش فعالیت ماهانه‌ای که این خودروساز آبی‌پوش در شهریورماه از خود منتشر کرد بیانگر آن بود که بیشترین تقاضای مشتریان برای قطعات و لوازم بود که از فروش آن محصول به درآمدزایی ۲۰ هزار و ۴۴۰ میلیاردتومانی دست‌یافت و همچنین میزان درآمدی که در این دوره از فروش قطعات و لوازم کسب کرد ۶۳ درصد از درآمد ماهانه را تشکیل می‌دهد.

محصولات دیگری که توسط ایران‌خودرو به فروش رسید عبارت است از گروه پژو، دنا، گروه سمند، تارا و هایما که دراین‌بین «گروه پژو» با کسب درآمد ۶ هزار و ۸۵۴ میلیاردتومانی بیشترین درآمدزایی را به همراه داشت.

جهش ۲۵۶ درصدی
https://asr8.ir/vdcg.y9trak9qqpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین