رئیس کمیسیون اصل 90 گفت: در صورتی که مدارک لازم از سوی شرکت پدیده به سازمان بورس ارائه شود، شرکت «ابنیه» همزمان با افتتاح بازار توافقی که احتمالا روز شنبه است، در بازار درج می‌شود.
شنبه، عرضه «ابنیه» در بازار توافقی؛ به شرط ارائه مدارک
حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر در گفت‌وگو با پایگاه خبری عصر هشت، با اشاره به پیگیری‌ها خود و گفت‌وگو با مسئولان سازمان بورس درخصوص موضوع شرکت ابنیه بیان کرد: سیاست سازمان بورس جمع‌آوری بازار پایه است و اصلا بنا ندارند که طبق روال گذشته معاملات در فرابورس انجام شود.

وی افزود: بنابراین قصد دارند این بازارها به صورت توافقی اداره شوند. به‌عنوان نماینده مردم، پیگیری‌هایی را در این موضوع داشتیم و ان‌شاءالله تلاش می‌کنیم «ابنیه» در فرابورس به صورت توافقی عرضه شود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: چنانچه مسئولان شرکت پدیده، مدارک لازم برای درج «ابنیه» در بازار توافقی را در اختیار سازمان بورس قرار دهند، در افتتاحیه این بازار که احتمالا روز شنبه آینده خواهد بود، «ابنیه» در بازار عرضه خواهد شد و دیگر مشکلی در این زمینه وجود نخواهد داشت.

پژمانفر با بیان این که «یکی دیگر از مشکلات سهام‌داران پدیده، موضوعاتی درخصوص بانک صادرات است» عنوان کرد: به نوبه خود در حال پیگیری این موضوع هستیم و امیدوارم که بتوانیم برای مردم مظلومی که سرمایه‌گذاری کرده‌اند، خدمتی انجام دهیم و مشکلات را حل کنیم.

وی ادامه داد: از ابتدا و در مجلس نهم هم با همین نگاه موضوعات پدیده را دنبال می‌کردیم که در این موضوع مردم مقصر نیستند و کوتاهی‌هایی از سمت مسئولان باعث ظلم به مردم شده بود. در حال تلاش هستیم تا به امید خدا بتوانیم مشکلات مربوطه در حوزه بانک صادرات را برطرف کنیم.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: قطعا در این مسیر سختی‌هایی وجود دارد اما وظیفه ما پیگیری و رفع معضلات است و نسبت به این مساله نا امید هم نیستیم و ان‌شاءالله بتوانیم مشکلات سهام‌داران را برطرف کنیم.
https://asr8.ir/vdcd.o0o2yt0fsa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین