نماد معاملات بانک شهر «وشهر» پس از عرضه اولیه، با استقبال مشتریان همراه شده و ثبت سفارش‌های متعدد برای خرید این سهم، از تشکیل صف‌‌های میلیونی فروش جلوگیری می‌کند.
استقبال شدید مردم، مانع از تشکیل صف فروش طولانی مدت در «وشهر»
به گزارش پایگاه خبری عصر هشت، یک شنبه -21 خرداد 1402- بود که عرضه اولیه «وشهر» انجام شد. تعداد ۳.۹۶۰.۰۰۰.۰۰۰ سهم معادل ۱۲ درصد از سهام شرکت گروه مالی شهر به عنوان ششصدوچهارمین شرکت پذیرفته‌شده در بخش "سرمایه‌گذاری‌ها" و گروه و طبقه "سایر واسطه‌گری‌های مالی" با کد صنعت ۵۶۹۹ و در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران در نماد «شهر» به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه شد.

درعرضه اولیه سهام شرکت مذکور، بیش از دو میلیون ۲۲۸ هزار و ۴۷۹ کد معاملاتی شرکت کردند که نسبت به عرضه اولیه قبلی رشد بیش از ۳۰ درصدی را نشان می‌دهد و حداکثر ۱۸۶۳ سهم به هر کد معاملاتی اختصاص یافت، بنابراین میزان نقدینگی ۳،۴۲۷،۹۲۰ ریال برای هر کد تخصیص یافت.

اما در معاملات پس از عرضه اولیه و در تاریخ 24 خرداد ماه، اگر چه صف فروش میلیونی برای مدتی در «وشهر» ایجاد شد و در روز چهارشنبه تا حدود 14 میلیون صف فروش شکل گرفت اما این صف در مقابل ثبت سفارش‌های خرید توان رقابت نداشت و در دل صف خرید هضم شد.

«وشهر» در 27 خردادماه هم وضعیت مشابهی را تجربه کرد و صف فروش چهار میلیونی در مقابل صف خرید هشت میلیونی، حرفی برای گفتن نداشت.

این نماد بانکی که در پایان معاملات 21 خرداد ماه، 12.300 ریال قیمت داشت، پس از دو روز معامله، تا پایان معاملات روز شنبه به 14.340 ریال رسید. باید دید در معاملات هفته جاری، صف خرید همچنان توان و قدرت خود را برای از بین بردن صف‌های میلیونی فروش حفظ خواهد کرد یا مغلوب می‌شود.
https://asr8.ir/vdci.wazct1avpbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین