کانون زنان بازرگان که جوهره اصلی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اش را ساماندهی نبوغ و خلاقیت و توانمندی زنان ایران تشکیل داده‌است، از آغاز تاسیس راهی پر فراز و نشیب را طی کرده‌است. در این راه غیر‌ از پایتخت، هم‌اکنون در ۲۳ استان کشور خانه دارد و توانسته دستان زنان ایرانی را از شمال تا جنوب، از شرق تا غرب در دستان هم بگذارد تا تولید یکی را پشتوانه تجارت دیگری قرار دهد.
نقش کانون زنان بازرگان در توانمندسازی زنان
به گزارش پايگاه خبری عصر هشت، پونه توکل‌نیا، عضوکانون زنان بازرگان در ادامه این مطلب نوشت: اساس شکل‌گیری کانون زنان بازرگان را باید در اندیشه‌های موسس آن، دکتر سیده‌فاطمه مقیمی جست که اعتقادی راستین بر این باور داشته که اقتصاد یک کشور تنها وقتی مسیر پیشرفت را می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پیماید که زنانش آستین همت را بالا زنند و دوشادوش مردان در مسیر توسعه گام بردارند و برای تحقق این امر در ابتدا سیستم رهبری را جایگزینی مدیریت سنتی کرد تا به بروز خلاقیت اعضایش اهتمام ورزد و خردجمعی را حاکم بر این کانون کند.

در این راستا تشکیل کمیسیون‌های تخصصی بازرگانی، فرهنگی و گردشگری، حقوقی و بیمه، صنعت و سلامت، کارآفرینی و حمل‌ونقل این امکان را به‌وجود آورد تا هر زن فعال اقتصادی با هر تخصص و مهارتی جای خود را در دل این کانون پیدا کند.

از مشاوره‌های حقوقی وکلا و حقوقدانان کانون بهره‌مند شود، اگرچه تا تحقق اهداف ما راه درازی در پیش است اما کانون زنان در جاده صعود پیش‌می‌رود و در مسیر خود پذیرای هر زن ایرانی است که برای پیشرفت سرزمینش تلاش می‌کند. در این جاده به تمامی شهرها و روستاهای ایران سرمی‌زند و به یاران خود چیزی اضافه می‌کند.
 
https://asr8.ir/vdca.en6k49nwm5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین