شرکت علیبابا در سال گذشته شاهد رشد قابل توجهی در میزان ارزش کل فروش ناخالص (GMV) خود بوده است.
به گزارش پايگاه خبری عصر هشت، گزارش پامگرنت،نشان میدهد که ارزش کل فروش ناخالص این شرکت با افزایش بیش از ۶۰٪ به حدود ۵۰۰ میلیون یورو رسیده و در عین حال، با تمرکز بر بهبود سودآوری، درآمد این شرکت قبل از کسر بهره، مالیات و استهلاک (EBITDA) نیز تقریباً دو برابر شده است.
پامگرنت همچنین اعلام کرده است که با قرار گرفتن علی بابا در آستانه سوددهی، ارزشگذاری این شرکت از حدود ۵۰ میلیون یورو به ۷۷ میلیون یورو رسیده است؛ گرچه برای تثبیت این رقم، نیاز به شفافیت بیشتری وجود دارد. شرکت سرمایهگذاری خطرپذیر پامگرنت مجموعا ۲.۸٪ از سهام گروه علیبابا را در اختیار دارد.