کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز در بورس درج شد

11 خرداد 1402 ساعت 13:42

شرکت توسعه بین المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز در نامه‌ای خطاب به مدیریت نظارت بر ناظران فرابورس اعلام کرد شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز (شرکت فرعی) در بورس ثبت گردید.


به گزارش پايگاه خبری عصر هشت، شرکت ابنیه با تصویب سهام‌داران در مجمع عمومی سال 1399 به عنوان یک شرکت سهامی عام فرآیند ورود به بورس را آغاز کرد و کار ثبت آن در فرابورس امروز انجام شد.

بنابر اطلاعیه این شرکت، معاملات سهام ابنیه از امروز در بازار توافقی و سامانه سناپ متوقف می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است: پنج شنبه مورخ 11 خرداد 1402 آخرین روز نقل و انتقال در بازار دو طرفه بوده و پس از آن تمامی درگاه‌های نقل و انتقال سهام اعم از سامانه سناپ و بازار دوطرفه و توافقی به طور کامل متوقف می‌شود.

از روز شنبه مورخ 13 خرداد 1402 دفاتر مؤسسه در مشهد، تهران و کیش در خصوص سناپ و بازار توافقی ارائه خدمت نخواهند داشت.

پدیده همچنین به سهام‌دارانش توصیه کرد: با توجه به محدودیت‌های حاکم بر بازار سرمایه در خصوص نقل و انتقال وکالتی سهام، موکداً به سهام‌داران عزیز توصیه می‌گردد به جهت پرهیز از مشکلات و درگیری‌های آتی به هیچ عنوان نسبت به انجام معاملات وکالتی مبادرت ننمایند.

همچنین از آن‌ها خواست: به منظور تسهیل در فرآیند درج نماد شرکت، از سهام‌داران محترم تقاضا می‌شود درصورت عدم ثبت‌نام در سامانه سجام، فرآیند سجامی شدن نزد شرکت سپرده گذاری مرکزی را در اسرع وقت و بطور کامل به انجام رسانند.

زمان بازگشایی نماد گشان در فرابورس هنوز اعلام نشده است.


کد مطلب: 1419

آدرس مطلب :
https://www.asr8.ir/news/1419/شرکت-ابنیه-ساختمان-پدیده-شاندیز-بورس-درج

عصر8
  https://www.asr8.ir