فعالیت 21 شرکت بیمه‌ای فعال در بازار سرمایه منجر به سوددهی 9 هزار و 951 میلیارد تومانی شده است.
سود 9951 میلیاردی 21 شرکت بیمه‌ای | بیمه پاسارگاد در رتبه نخست
به گزارش پايگاه خبری عصر هشت، با فرا رسیدن فصل برگزاری مجامع شرکت‌های بیمه‌ای، سهامداران شرکت‌ها کارنامه عملکرد شرکت‌ها را با دقت و جزئیات بیشتری دنبال می‌کنند. در ‌این بررسی مشخص شد که سه شرکت بیمه حکمت صبا، معلم و سرمد کمترین سود خالص هر سهم را در سال گذشته به خود اختصاص داده‌اند.

در سال گذشته، شرکت‌های بیمه میهن، کوثر و پاسارگاد به ترتیب 4 هزار و 159، هزار و 87، و 572 ریال سود خالص هر سهم داشته‌اند.

شرکت‌های اتکایی امین، ‌ایرانیان، آوای پارس، اتکایی سامان و هوشمند فردا به دلیل تفاوت سال مالی آن‌ها با سایرین در گزارش مذکور محاسبه نشده‌اند.

شرکت بیمه ‌ایران هم به عنوان تنها شرکت بیمه دولتی هنوز صورت‌های مالی سال گذشته خود را منتشر نکرده است. 

شرکت‌های بیمه اتکایی‌ایران معین، امید و آسماری هم به دلیل عدم فعالیت در بازار سرمایه تا اکنون، اطلاعی از عملکرد و صورت‌های مالی سال گذشته آنها دردسترس نیست.

براساس ‌این گزارش، 4 شرکت بیمه‌ای فعال در بازار سرمایه نیز هنوز صورت‌های مالی سال گذشته خود را منتشر نکرده‌اند؛ ناگفته نماند که فعالیت 21 شرکت بیمه‌ای فعال در بازار سرمایه منجر به سود دهی 9 هزار و 951 میلیارد تومانی شده است؛ شرکت بیمه پاسارگاد سال گذشته را با سود خالص 3 هزار و 325 میلیارد تومانی به پایان رساند و رتبه اول در کسب سود خالص را در صنعت بیمه از آن خود کرده است. 

رتبه اول بیشترین درآمد بیمه‌ای در سال گذشته نیز با 14 هزار میلیارد و 700 میلیون تومان به شرکت بیمه آسیا رسید.


 
https://asr8.ir/vdci.zazct1a5zbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین