در نتیجه تفاهم‌نامه سه‌جانبه هلدینگ مکس، ازکی‌وام و بلوبانک امکان دریافت وام تا ۷۵ میلیون تومان در بلوبانک فراهم شده است.
دریافت وام از بلوبانک به 75 میلیون تومان رسید
به گزارش پايگاه خبری عصر هشت، در نتیجه تفاهم‌نامه سه‌جانبه هلدینگ مکس، ازکی‌وام و بلوبانک امکان دریافت وام تا ۷۵ میلیون تومان در بلوبانک فراهم شده است. میزان این اعتبار بین ۱۰ تا ۷۵ میلیون تومان متغیر است و در دو دوره ۱۲ و ۱۸ماهه قابلیت بازپرداخت دارد. متقاضیان می‌توانند پس از سپری‌کردن مراحل اعتبارسنجی با ارائه یک چک ضمانت به نام فرد درخواست‌دهنده اعتبار و مدارک شغلی، اعتبار خود را دریافت کنند.

این مجموعه از شرکت‌های فین‌تکی پورتفوی مکس است که در همکاری با بلوبانک و در تعامل نزدیک و سازنده با مکس و بهره‌گیری از تخصص و ارتباطات این مجموعه توانسته فرایندهای پروژه اعطای وام ۷۵میلیونی را با سرعت و دقت پیش ببرد. درواقع ازکی‌وام به‌عنوان واسطی میان تأمین‌کننده مالی و افراد است تا فرایند پیچیده دریافت تسهیلات را ساده‌تر کند.

آن‌طور که ازکی وام اعلام کرده در گام نخست شناخت و درک نیاز بازار و مشتریان و در گام‌های بعدی انتخاب هوشمندانه‌ شریک تجاری و چابکی فرایندهای طرفین سبب شده این همکاری در زمان کوتاهی به ثمر برسد. این تجربه نمونه‌ای موفق از ارتباط سرمایه‌گذار و استارتاپ است که راه دریافت اعتبار را هموارتر و امکان دریافت وام بدون ضامن تا سقف ۷۵ میلیون تومان در بلوبانک را فراهم کرده است.

ازکی وام دریافت اعتبار برای خرید اقساطی را در روزهای تورمی راهکاری مقرون‌به‌صرفه معرفی کرده است؛ چراکه با وجود نوسان قیمت‌ها، خرید اقساطی کالاها و خدمات ضروری در همان لحظه حتی با پرداخت سود به نفع افراد است. در همین راستا در این طرح شرایطی ایجاد شده که کاربران بتوانند از فروشگاه‌های مختلف کالاهایی از فروشگاه‌های  لوازم دیجیتال، لوازم‌ خانگی یا لوازم ورزشی بخرند و حتی خدماتی مانند پزشکی و سفر را تا سقف ۷۵ میلیون تومان به شکل خرید اقساطی انجام دهند.

 نحوه دریافت طرح

متقاضیان برای دریافت اعتبار بلوبانک ابتدا باید به سایت ازکی‌وام مراجعه و با عضویت در آن، در پنل کاربری خود طرح‌های متنوع اعتباری را برای دریافت اعتبار مشاهده کنند. با انتخاب مبلغ اعتبار و مدت بازپرداخت طرح‌های اعتباری پیشنهادی نمایش داده می‌شود. (در این لینک درباره جزئیات طرح بلوبانک توضیح داده شده است.)  

افراد برای دریافت طرح بلوبانک می‌توانند تا سقف ۷۵ میلیون تومان مبلغ مورد نظر خود را تعیین و دو دوره بازپرداخت ۱۲ و ۱۸ماهه را انتخاب کنند. در ادامه و پس از بررسی اعتبارسنجی، مدارک مورد نیاز ازجمله چک ضمانت و مدارک شغلی بارگذاری می‌شود. پس از تأیید مدارک توسط کارشناسان ازکی‌وام، اعتبار درخواست‌شده به کیف پول الکترونیکی افراد در پنل کاربری اضافه می‌شود. سپس آنها تا یک ماه فرصت دارند که از فروشگاه‌های همکار ازکی‌وام خرید خود را به‌ صورت اعتباری از درگاه پرداخت ازکی‌وام انجام دهند.

با اعتبار ازکی‌وام برای افراد امکان خرید اقساطی و اعتباری در سبدهای متنوعی از کالاها و خدمات فراهم است. از جمله دسته‌بندی‌های کالا و خدمات در فروشگاه‌های همکار ازکی‌وام می‌توان به کالای دیجیتال، لوازم‌ خانگی، لوازم ورزشی، زیبایی و سلامت، موتورسیکلت و… اشاره کرد.

امکان جست‌وجوی هوشمند کالا و خدمات در سایت ازکی‌وام برای افراد فراهم است تا راحت‌تر بتوانند محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند. استفاده از موتور جست‌وجوی کالا در ازکی‌وام این امکان را برای افراد فراهم می‌کند تا آنها بتوانند با مقایسه کالا در فروشگاه‌های مختلف، بهترین محصول را از لحاظ قیمت، کیفیت، نوع برند و طرح‌های قابل‌ استفاده انتخاب کنند.
 
https://asr8.ir/vdcj.8evfuqet8sfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین