رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از مردم و سهامداران پدیده که در ماجرای پدیده نسبت به حقوق آن‌ها کوتاهی شده عذرخواهی کرد.
عذرخواهی رییس کمیسیون اصل نود مجلس از سهامداران پدیده
به گزارش پايگاه خبری عصر هشت، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر با بیان این مطلب گفت: فرآیند پیگیری پرونده شرکت پدیده انجام و پرونده از حالت بسته خارج شده و به روال طبیعی برگشته است. اندک مشکلاتی در ارتباط با مسأله سهامداران عمده و خرده وجود دارد که ان‌شاءا… این مسائل هم حل می‌شود.

وی افزود: من از همه مردمی که در این موضوع نسبت به آن‌ها کوتاهی شد عذرخواهی می‌کنم، زیرا نسبت به حقوق آن‌ها درست عمل نکردیم و تمام کاسه‌کوزه‌ها را سر مردم شکستیم.

وی ادامه داد: پیش از این هم اظهاراتی درخصوص پرونده پدیده داشتم که این پرونده نباید به این مراحل می‌رسید. وظیفه دستگاه‌های نظارتی این بود که به‌موقع ورود کرده و به اصلاح شرایط می‌پرداختند. معتقدم دستگاه‌های نظارتی در این موضوع تخلف کردند، یعنی آن‌ها هم به همان اندازه که می‌گفتند مردم مقصرند، که من می‌گویم مردم هیچ تقصیری ندارند، تقصیرکار هستند؛ چرا که هشدار‌های لازم را در این زمینه به مردم ندادند و مسائل را پیگیری نکردند، بنابراین باید با آن‌ها برخورد می‌شد.

وی خطاب به سهامداران پدیده گفت: صاحبان سهام پدیده، خاطرجمع هستند که سهام آن‌ها رشد 6 - 7 برابری داشته و قیمت واقعی خود را پیدا کرده است. ان‌شاءا… با تدابیر انجام‌شده پدیده بتواند خود را بازسازی کرده و مسیر رو به جلو را طی کند.

وی همچنین اظهار داشت: در ارتباط با مسأله سهام پدیده و سهام ابنیه پدیده، مسائلی وجود دارد که علی‌رغم کُند بودن رو به جلو است.
https://asr8.ir/vdcg.q9qrak9wzpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین